За його словами, внаслідок підвищення тарифів робота багатьох аграріїв, хіміків, металургів, виробників будматеріалів просто зупиниться
Підвищення залізничних тарифів на вантажні перевезення повинно розглядатися з урахуванням ихсистемного впливу на економіку, оскільки здатне призвести до соціальних катаклізмів. Таку думку висловив Глава комітету з промислової політики Верховної ради Віктор Галасюк.
"Ще одна проблема – високі залізничні тарифи і постійна спроба "Укрзалізниці" їх підняти. Ці тарифи не можуть бути предметом самостійного регулювання без врахування того ефекту, який вони створюють на економіку в цілому. Будь-яке рішення Кабінету міністрів, Верховної ради, яке стосується таких економічних важелів, як податки, тарифи, вартість кредитної ставки, величина кредитної ставки і так далі, має оцінюватися виходячи з системного впливу на економіку. Тому ми виступаємо за те, щоб тарифи держмонополії в принципі не могли підвищувати без узгодження з усіма сторонами процесу", - сказав він.
Віктор Галасюк зазначив, що в результаті підвищення тарифів безліч аграріїв, хіміків, металургів, виробників будматеріалів просто зупиняться, і ми втратимо безлічі робочих місць.
"Ви порахували скорочення робочих місць, ви порахували перехід частково прибуткових підприємств у збиткову зону, ви порахували, до яких соціальних катаклізмів це може привести?", - додав глава профільного комітету.
На його думку, повинен бути системний регулятор, який як раз і допомагає балансувати інтереси виробників, споживачів, держави і приймати зважені управлінські рішення, які вигідні країні в цілому, а не якомусь окремому державному монополісту.
"У мене питання: якщо йде таке підвищення тарифів, то чому через нього повинна страждати вся промисловість, яка і так сьогодні перебуває у критичному стані?", - уклав Віктор Галасюк.
Нагадаємо, "Укрзалізниця" заявила про плани в цьому році підвищити залізничні тарифи на вантажні перевезення як мінімум на 15%. За останні три роки тарифи вже підвищувалися п'ять разів.