У Києві пройде міжнародний медіафорум KIEV MEDIA WEEK

У Києві пройде міжнародний медіафорум KIEV MEDIA WEEK

У Києві з 19 по 23 вересня 2016 року відбудеться VI міжнародний форум KIEV MEDIA WEEK.

Щорічно компанія Media Resources Management збирає в Києві медійників з усього світу, щоб визначити вектор розвитку медіаіндустрії нашого регіону і обговорити глобальні тренди ТВ і кіновиробництва.

Традиційно всі заходи під час міжнародного медіафоруму KIEV MEDIA WEEK об'єднані спільною тематикою – зазвичай це найбільш актуальне питання, що зачіпає всі сфери медіаіндустрії (ТБ, кіно, нові медіа тощо) України, а також країн Східної і Центральної Європи.

І це не просто данина традиції, адже KMW постійно відстежує, вивчає потреби ринку і максимально оперативно на них реагує: минулого року на всіх заходах медіафоруму піднімалося досить важливе питання - як жити в нових економічних і політичних реаліях. Цього ж року перед медіафорумом поставлена амбітна мета - розгорнути вітчизняний медіабізнес на всі 360 градусів.

Вікторія Ярмощук, директор компанії Media Resources Management, коментує вибір нового концепту для медіафоруму: «Тема KMW 2016 очевидна: всі у світі будують співпрацю із суміжними індустріями на 360°, а у нас цей принцип, на жаль, не працює. І саме про це піде мова. Як і про нові технології, що адаптуються у нас повільніше, ніж у всьому світі. Як і про те, що Україна повинна бути адекватно вписана у світовий контекст – насамперед законодавчо, адже для успішної роботи з різними країнами, а також підвищення конкурентоспроможності ми повинні пропонувати як мінімум такі ж умови. Важливо, щоб це розуміли на всіх рівнях: ми знаємо, як вибудовувати бізнес, але який у цьому сенс, якщо, наприклад, європейці не можуть з нами співпрацювати через прогалини в чинному законодавстві і відсутність членства в певних світових організаціях? Щоб розібратися, чого ж Україні не вистачає, одним із головних фокусуючих моментів медіатижня стане обговорення цілого комплексу питань щодо реформування вітчизняного законодавства, щоб нарешті зробити нашу країну цікавою для міжнародного копродакшну і залучення зарубіжних інвестицій».

Особливий акцент цього року на заходах KMW буде зроблений на крос-платформенності і конвергенції різних медіа. Адже колись традиційний поділ різних сегментів медійного ринку в цифровому середовищі, що розвивається, стає все менш актуальним. Інтернет-майданчики, наприклад, стають все більш впливовими гравцями на ринку виробництва не тільки цифрового і ігрового, але й аудіовізуального контенту. Мобільні і хмарні технології, так само як і зростання популярності соціальних медіа, все драматичніше змінюють парадигму споживання контенту користувачами, які хочуть мати доступ до бажаної інформації та контенту в будь-який час, в будь-якому місці і з будь-якого пристрою. Очевидно, що успіх медійного бізнесу вже в найближчій перспективі залежатиме від того, наскільки вдало, швидко і головне - зручно для користувача - зможуть гравці медійного ринку зміксувати свої традиційні пропозиції з новими можливостями, що відкриваються завдяки розвитку нових технологій. І, щоб зрозуміти, чим будуть жити медіа завтра, дивитися потрібно не тільки вперед «в світле майбутнє», а й на всі боки, а бажано - на всі 360 градусів.

Новий концепт KIEV MEDIA WEEK 2016 - Media Business 360° буде відображений як у стандартних конференціях KMW, що проводяться щорічно, так і в нових, додаткових заходах: круглих столах, спеціальних скринінгах, ексклюзивних презентаціях і виступах медіаекспертів світового рівня.

Детальна інформація про оновлену лінійку заходів KMW 2016 буде оголошена найближчим часом. Слідкуйте за новинами на www.kievmediaweek.com і на офіційній сторінці в Facebook.

VI міжнародний форум KIEV MEDIA WEEK відбудеться з 19 по 23 вересня 2016 року в Києві в готелі Hyatt Regency Kiev.

KIEV MEDIA WEEK - це комунікаційна платформа, яка за п'ять років активної діяльності об'єднала 10 міжнародних заходів (включно з ринком аудіовізуального контенту Ukrainian Content Market, форумом з міжнародної ТВ-копродукції Kiev CoProduction Meetings, скринінг-конференцією Format Show, міжнародними B2B-конференціями «Кінобізнес» , «ТВ як бізнес», PayTV in Ukraine тощо), ставши майданчиком для спілкування більше чотирьох тисяч професіоналів різних напрямів медіа з більш ніж 450 компаній, що працюють у 40 країнах світу.

Время публикации: 11.07.2016 17:23
Лента новостей
При копировании материалов прямая открытая для поисковых систем гиперссылка на mediahouse.com.ua обязательна.