У Антимонопольному комітеті розповіли, як полтавські магазини дурили покупців

У Антимонопольному комітеті розповіли, як полтавські магазини дурили покупців

На Полтавщині мережа магазинів за допомогою різноманітної реклами запевнювала покупців, що у них найдешевша продукція, хоча це було не так.

Більше про це розповів голова Полтавського обласного територіального відділення АМКУ Володимир Оніщенко.

«У місці Кременчук є ціла мережа магазинів «Оптовичок» та «Маркетопт», яка також працює у сусідній Кіровоградській області. Була задіяна проста схема – вони натягували біг-борди та різну іншу рекламу, що нібито саме у них найнижчі ціни на певні продукти.

Під час перевірки сусідніх магазинів, які знаходилися на відстані близько 500 метрів, виявилося, що ціни у вказаних мережах не є найнижчими. У результаті на них був накладений штраф, а рекламу прибрали».

Время публикации: 12.02.2016 22:55
По материалам: vpoltave.info
Лента новостей
При копировании материалов прямая открытая для поисковых систем гиперссылка на mediahouse.com.ua обязательна.